Diskuse

Zambie - na mapě Afriky má tvar motýla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nadherne!!!! Sama mam zkusenosti z parku jen z JAR, na kterou nedam dopustit, ale zde jsem se inspirovala na dalsi dovcu. Diky moc.

0 0
možnosti

Krásné fotky.. Zambii mám osobně velmi rád, absolvoval jsem tam před lety tří měsíční pracovně studijní stáž a s radostí na ty časy vzpomínám. Navštívil jsem safari v Livingstonu a v Lower Zambezi, ale takové krásné záběry zvířat jsem opravdu nepořídil.. Jen bych dodal, že v Zambii nejsou jen přírodní krásy, ale žijí tam moc příjemní a přátelští lidé.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ale to tady na jihu Afriky  téměř všude, jde jen o to, porozumět jejich naturelu a zachovat úctu. Trpím, když si "turisti" fotografují domorodé obyvatelstvo jak zvěř v zoo. Jde tedy o přístup a pak je vše v pohodě.

1 0
možnosti

P88e68t33r 40N98ě67m88e36c

13. 12. 2012 8:47

motyla v te mape nejak nevidim ;-(

0 0
možnosti
Foto

Pravda je, že to chce trochu představivosti, já ho tam vidím  :-)

0 0
možnosti

L92u62b18o87m13í42r 52V91í93t

12. 12. 2012 18:02

Super. Zdravím z Kruger parku kempu Satara.

Dala jste nám dobrý namět jet do Zambie. Have a good day and good luck.R^

0 0
možnosti
Foto

dám Vám ještě lepší, Mana Pools v Zimbabwe, není to tak daleko, jako South Luangwa, ale chce to 4x4 R^

0 0
možnosti