Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Ynhoj

14. 6. 2010 8:07
:-)

jitko, hezké, začínám mít pocit abych v Africe zakotvil na delší čas :-)

0 0
možnosti
JF

nambwa

14. 6. 2010 10:24
Re: :-)

R^ schvaluji, já jsem tu čtvrtý rok a pořád chodím s "hubou otevřenou" . Afrika je úžasná droga. Jitka

0 0
možnosti
E

Exrhodie

13. 6. 2010 23:16
Victoria Falls

Diky za pekne ftografie a pro me vzpominky do davne minulosti.

V sedesatych letech jsem ztravil pres dva roky v Rhodesii a z toho 2 roky v uniforme Rhodesian Defence Force (Army)

Skoro cely jeden rok jsem byl stationed blizko Vic Falls a ten druhy v horach kolem Umtali.

Muzu jen pridat ze kdyz je malo vody tak nahore na falls skoro kde voda uz tece dolu se utvori takove male basenky - tunky vody, kde se da krasne koupat s vyhledem dolu a na druhou stranu a prakticky nikdo te nevidi, protoze kolem jsou kameny a v nasem pripade te ani nemuze strelit . Nevim jestli se to ted muze, ale stalo to za to.

Kudo tobe, je videt ze tam skutecne jsi byla a ne ze to mas vycteny jako hodne jinych "odborniku" tady kolem.

0 0
možnosti
JF

nambwa

14. 6. 2010 10:21
Re: Victoria Falls

To je hodně zajímavé!!! Na VF jsem byla desetkrát, znám vodopády ve všech ročních obdobích i ze zambijské strany a v těch bazéncích jsem se čvachtala. V srpnu tam budu opět a v říjnu chystám speciální expedici Zambie -Luangwa...., Zimbabwe Mana Pools...atd. Zrovna to trasuji. A díky za za reakci, budu vždy psát jen na základě vlastních zkušeností - považuji to za fér pro ty, kdo to čtou. Jitka

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

13. 6. 2010 8:54
...

R^

0 0
možnosti
R

rossi.blog.idnes.cz

13. 6. 2010 4:40
Zas nádhera,

jak do National Geographic.

0 0
možnosti
J

jaruca

13. 6. 2010 1:23
Krása, dík za nabití

čumilové jsou bezvadní, taky bych ráda počučela, duha fantatická

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

12. 6. 2010 20:43
Fantastické

ten zívající hroch !

0 0
možnosti
JF

nambwa

13. 6. 2010 10:35
Re: Fantastické

Nezívá, ale ukazuje, jaký je chlapák a jak si máme dávat pozor! Hroch je silně teritoriální zvíře a rád to dává patřičně najevo. Mám takových foto spoustu, nikdy neodolám, jsou to úžasná zvířata. Díky za pochvalu. Jitka :-)

0 0
možnosti
JM

jarmach62

12. 6. 2010 20:22
Nádhera

Krásný fotkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4489x
Změna je život, právě teď v africké divočině, průvodcuji, pozoruji a fotím.... a pořád se učím, uff. Marně se neříká "těžký život dobrodruha" (dvojklik na můj ksichtík)