Diskuse

Kapské Město - úžasná atmosféra i kouzelná příroda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lubanek

19. 7. 2010 18:07
Pak že Jižní Afrika není hezká.

Zdravím z Pretorie.R^

0 0
možnosti

Ormir

19. 7. 2010 10:41
Kapské Město - úžasná atmosféra i kouzelná příroda

Projděte se po Kapském městě se službou Google Street Wiev http://maps.google.com/  -  zadejte Cape Town a přesuňte oranžového panáčka tam, kde si to chcete prohlédnout.

Úžasné scenérie, tam bych se chtěl přestěhovat v důchodu.

0 0
možnosti

//rossi.blog.idnes.cz/

19. 7. 2010 3:03
Tak co s Vámi, Jitko?

Potěšila jste mne, i já Vás Potěším :-) R^

0 0
možnosti

strycek-Joe GmbH

18. 7. 2010 11:23
Ten pštros je boží

karma

0 0
možnosti

Ynhoj

18. 7. 2010 11:09
Hout Bay

cesta kolem Hout Bay, patří mezi deset nejkrásnějších pobřežních cest na světě, platí se za to,ale stojí to za toR^R^R^

0 0
možnosti

Ynhoj

18. 7. 2010 10:28
:-)

Jedno z nejhezčích měst na světě a nevím zda to byl klam. Je to fajn vidět od někoho jiného ty místa, kde jsem byl. Jedna historka. Zaparkoval jsem auto ve Waterfrontu v podzemce, ale kvůli slunečným brýlím jsem zapomněl zavřít okno. Takže celý den bylo auto zamčené s totálně otevřeným oknem. Po návratu mne brali mrákoty...."někdo tady kradl......proč tu nejsou střepy? To jsem ale vůl....já nechal otevřený okno....".Z auta nezmizelo vůbec nic...Velký kus štěstí za mou blbost:-)

0 0
možnosti

philby

18. 7. 2010 10:03
nádhera!

Nádhera, nemám slov! ;-) Zařazuji do (zatím dosti krátkého) seznamu mimoevropských tipů!

A díky za pečlivé popisky - velmi mě mrzí, když někdo zveřejní pěknou fotku a nenapíše, odkud to je.

0 0
možnosti