Diskuse

Kouzlo opravdové divočiny - Zambie a Zimbabwe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

21. 6. 2010 11:50
Moc pěkné fotky :-)

Nejvíc se mi líbí hroší rodinka R^

0 0
možnosti
JD

Janulice78

21. 6. 2010 8:36
boze

to je takova krasa, malem jsem se po ranu rozbrecela dojetim. asi zmenim povolani;-), jen ta voda.....ty se bojim, a taky se spis hodim za polarni kruh nez do afriky. necham si to projit hlavou.

karma a uz se moc tesim na dalsi blog a fota. clovek si uvedomi, ze tam kdesi venku je tak krasne.

0 0
možnosti
L

leo5

20. 6. 2010 23:44
....

Horko by se mi moc nezamlouvalo, i zdejší lesnatá krajina se mi zdá půvabnější, ale ta zvířata....to je nádhera. To bych chtěl vidět na vlastní oka.

Apropos: Ta hyena (resp. pes hyen.) vypadá jako můj pes.;-D

0 0
možnosti
H

http://rossi.blog.idnes.cz

20. 6. 2010 23:11
Jo, ještě...

tak 1000 palců nahoru, krásnej blog v jeho původním smyslu.

0 0
možnosti
H

http://rossi.blog.idnes.cz

20. 6. 2010 23:10
Náááádhera!

Znova musím opakovat, jak moc Vám, Jitko, závidím. Pozitivně, samozřejmě. Úžasný fotky i komentář.

0 0
možnosti
T

terezav

20. 6. 2010 20:33
krááásnéé

nejvíc se mi líbí ty impalyR^R^R^ s nádhernou srstí

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 6. 2010 18:43
Uchvatne,

proste nadhera! Casto jezdime na kanojich na rekach a rickach v USA a miluji pohled na okolni svet z hladiny, ktery je uplne jiny nez z cesty, a tak si dovedu predstavit, jaky nadherny zazitek musela byt plavba touto oblasti... Krasne fotky. Posilam Vam velkou karmu a moc se tesim na dalsi Vase clanky! R^ Pavlina:-)

0 0
možnosti